fbpx
Refenum Ice

Accidentările din sala de sport

Accidentările din sala de sport sunt o problemă constantă? Află care exerciții sau echipamente prezintă un risc ridicat de accidentare.

Accidentările din sala de sport sunt o problemă constantă? Majoritatea oamenilor cred în vechea zicală „nicio durere, niciun câștig.” Însă atunci când vine vorba de antrenamente în sala de sport, această zicală nu se mai aplică. De fapt, a te forța prea tare te poate pune în pericol de rănire. Pentru a evita astfel de accidente, este important să cunoști care exerciții sau echipamente prezintă un risc ridicat de accidentare.

Evită accidentările din sala de sport

Indiferent dacă te pregătești pentru un maraton de alergat sau de o simplă alergare prin parc, una din trei vizite la spital legate de sala de sport implică probleme cauzate de alergare. Mai mult, 34% dintre femei și 31% dintre bărbați care au suferit leziuni în timp ce făceau acest lucru foloseau o bandă de alergare. Datele au scos la iveală faptul că majoritatea leziunilor au implicat fracturi la nivelul genunchiului. Cauza? Persoana respectivă s-a forțat prea tare sau nu s-a încălzit corect.

În mod similar, sfoara și bara de tracțiune au dus la accidente nefericite. Deci, ce poți face pentru a minimiza riscul de a te răni în timp ce te antrenezi? Mai mulți instructori de fitness cad de acord asupra faptului că banda de alergat reprezintă cel mai mare risc într-o sală de gimnastică. Tot potrivit acestora, prima modalitate de a evita accidentarea într-o sală de gimnastică este să te asiguri că execuți corect exercițiul. Exercițiile de forță sunt abilități tehnice. Nimeni nu se naște cunoscător pentru a le face în siguranță și eficient. Este nevoie de disciplină și exercițiu.

Majoritatea sălilor de gimnastică oferă o instrucție gratuită. Astfel, este indicat ca toți clienții să solicite această instruire și să treacă rapid prin teoria aparatelor puse la dispoziție de sala de sport respectivă.

În al doilea rând, este absolut necesară încălzirea dinaintea antrenamentului. Nu trebuie să dureze foarte mult timp, sunt suficiente chiar și cinci minute. Doar asigură-te că oferi articulațiilor tale o încălzire corespunzătoare. Rotiri de bazin, cap și câteva genoflexiuni pot fi suficiente.

Aliatul tău în sala de sport

Totuși, în cazul în care accidentele nu pot fi evitate, nu uita de Refenum Ice! Este foarte probabil să ajungi să te confrunți cu febra musculară sau traumatisme minore. Iar Refenum Ice este gelul cu efect local de răcire, care calmează durerile musculare și articulare, grăbește recuperarea musculară după exerciții fizice și reduce inflamația asociată entorselor, fracturilor și altor traumatisme minore. Se aplică un strat subțire de gel pe zona afectată de 3-6 ori pe zi, iar efectele se resimt chiar după prima utilizare.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *