fbpx
Blog, Refenum Ice

Activități de interior

Activități de interior. menține-ți mintea și corpul sănătoase cu ajutorul sportului.

Activități de interior? Pe măsură ce lumea se „blochează” – evenimentele culturale, sportive, religioase sunt amânate, școlile sunt închise, majoritatea adulților lucrează de acasă, autoritățile recomandă autoizolarea în această perioadă de pandemie globală. Izolarea la domiciliu este o modalitate bună de a te proteja pe tine și pe ceilalți de coronavirus. Totodată, este o măsură importantă pentru a ajuta la „aplatizarea curbei” cazurilor zilnice care pun presiune asupra sistemului nostru de sănătate. Totuși, izolarea te poate surprinde cu stări de neliniște, de agitație sau chiar plictiseală. Ce poți să faci în tot acest timp de izolare? Află care este sugestia noastră pentru ca tu să ai parte de o perioadă de izolare cât mai productivă.

Activități de interior

Nu este ușor să fii în formă, cu atât mai puțin să rămâi în formă. Cu toate acestea, este ușor să găsești scuze – nu ai timp să ajungi la sală, nu îți poți permite sau vremea nu este potrivită pentru a face exerciții fizice. Nu există nicio scuză pentru a evita exercițiile fizice, așa că iată ce propunere avem pentru tine în contextul acestei perioade:

  • Yoga – Yoga este cunoscută pentru capacitatea sa de a înlocui stresul cu relaxarea. Mulți oameni încep să practice yoga ca o modalitate de a face față sentimentelor de anxietate. De fapt, studii multiple au arătat că poate scădea secreția de cortizol, hormonul primar de stres. Dacă te surprinzi afectat emoțional sau pur și simplu vrei să-ți începi dimineața cu energie bună, fă yoga. Programul de yoga scade semnificativ nivelul de cortizol. Implicit, vei avea niveluri mai mici de stres, anxietate, oboseală și depresie. De asemenea, yoga poate ajuta la îmbunătățirea sănătății inimii și la reducerea mai multor factori de risc pentru boli de inimă. De la pomparea sângelui în tot corpul până la furnizarea țesuturilor cu nutrienți importanți, sănătatea inimii tale este o componentă esențială a sănătății generale. Așa că începe-ți chiar acum antrenamentul!
  • Dacă yoga nu este pentru tine, la fel de benefice sunt antrenamente de 20-30 de minute în fiecare zi. În acest sens, există o varietate de programe pe platforma Youtube cu diferite exerciții, durate, intensități.

Sănătate înainte de toate

Totuși, reține că intensitatea și exercițiile în sine trebuie alese cu grijă în funcție anumiți factori. Aceștia includ vârsta ta și starea de sănătate. Totodată, nu neglija faptul că organismul tău poate reacționa diferit față de cum te aștepți. Există riscul să te confrunți cu febra musculară. În acest caz, nu uita de Refenum Ice! Fie că te confrunți cu febra musculară sau traumatisme minore, Refenum Ice este gelul cu efect local de răcire. Acesta calmează durerile musculare și articulare și grăbește recuperarea musculară după exerciții fizice. În plus, reduce inflamația asociată entorselor, fracturilor și altor traumatisme minore. Se aplică un strat subțire de gel pe zona afectată de 3-6 ori pe zi, iar efectele se resimt chiar după prima utilizare.

Previous ArticleNext Article

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *