fbpx
Blog, Proenzi

Activități fizice recomandate după vârsta a doua

Indiferent de vârstă, este important să faci mișcare regulat. Cu siguranță însă, devine și mai important să rămâi activ după vârsta a doua, atunci când scade nivelul de flexibilitate al articulațiilor. Studiile arată că sportul poate inversa procesul de îmbătrânire biologică, arată www.firstpost.com. Astfel, poți avea 55 de ani, iar corpul tău să arate ca la 40. Iar acest lucru se datorează în mare măsură sportului.

Află mai departe care sunt avantajele mișcării și ce sporturi te pot ajuta să te menții în formă după vârsta a doua!

De ce este important să faci mișcare după vârsta a doua

  • Îți menții mobilitatea și sănătatea articulațiilor
  • Îți ții sub control greutatea
  • Ai mai multă încredere în tine, precum și o imagine de sine pozitivă
  • Îți îmbunătățești starea de spirit
  • Sportul e asociat cu un risc scăzut de diabet și afecțiuni cardiovasculare
  • Contribuire la buna funcționare a plămânilor, la îmbunătățirea funcției cardiace și respiratorii.

 

Exemple de activități fizice pe care le poți practica după vârsta a doua

Înotul. Dr. Hirofumi Tanaka, directorul Laboratorului de Cercetare a Îmbătrânirii Cardiovasculare din cadrul Universității Texas, a descoperit faptul că înotul poate scădea tensiunea arterială, în timp ce îmbunătățește sănătatea cardiovasculară și musculară. De asemenea, înotul ameliorează și durerile de spate și îmbunătățește postura corporală.

Tenisul. Îmbunătățește capacitatea aerobă de efort, funcția metabolică și funcțiile motorii, mărește nivelul de flexibilitate și ajută la reducerea stresului.

Mersul cu bicicleta. După vârsta a doua, densitatea osoasă începe să scadă, ceea ce crește riscul de a dezvolta osteoporoză, mai ales în cazul femeilor (această afecțiune apare de 3 ori mai frecvent la femei, comparativ cu bărbații).

Plimbările. Sunt cele mai ușoare forme de mișcare. Ele stimulează circulația sângelui fără a pune prea multă presiune asupra sistemului cardiovascular. De asemenea, plimbările ajută la menținerea unui nivel bun al tensiunii arteriale și a sănătății sistemului cardiovascular în general. Mai mult decât atât, plimbările ajută la menținerea unei greutăți normale și la păstrarea unei bune stări de spirit.

Dansul. Este o activitate distractivă, care îți asigură totodată un workout complet. Dansul crește nivelul de energie și îți îmbunătățește starea de spirit, precum și echilibrul. Te poți înscrie într-un club de salsa sau tango sau poți practica dansurile preferate în confortul casei tale.

Pentru sănătatea și flexibilitatea articulațiilor tale, folosește Proenzi Active. Conține o combinație unică a două tipuri de colagen, vitamine și minerale.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.