fbpx
Blog, Hepathrombinum

Alimente benefice în această perioadă

Alimente benefice în această perioadă – Ce trebuie să mănânci pentru a avea o bună circulație sanguină? Ca urmare a epidemiei de coronavirus, școlile s-au închis, cei mai mulți oameni muncesc de-acasă, întreaga activitate umană s-a suspendat. Toate aceste măsuri au fost luate pentru a evita scenariul răspândirii virusului COVID-19. Așadar, cea mai responsabilă atitudine pe care o putem avea acum este să stăm acasă. Totuși, pentru majoritatea oamenilor, statul acasă înseamnă și statul pe canapea. Pentru ca circulația ta sanguină să nu aibă de suferit, ne-am gândit la câteva alimente și metode care îți pot îmbunătăți fluxul de sânge.

Alimente benefice în această perioadă

Fluxul sanguin redus poate provoca simptome neplăcute, cum ar fi dureri, crampe musculare, amorțeală, probleme digestive și răceală la nivelul mâinilor sau picioarelor. Problemele circulatorii pot fi tratate cu medicamente, însă consumul anumitor alimente poate îmbunătăți, de asemenea, fluxul de sânge. Așadar, alimente benefice în această perioadă, capabile de optimizarea fluxului de sânge, sunt:

  • Ardei Cayenne – Capsaicina, substanța fitochimică responsabilă de picănțimea ardeiului, promovează fluxul de sânge către țesuturi. Cum? Prin scăderea tensiunii arteriale și stimularea eliberării de oxid nitric și a altor vasodilatatoare. Vasodilatatoarele permit sângelui să curgă mai ușor prin vene și artere, prin relaxarea mușchilor mici care se găsesc în pereții vaselor de sânge. Consumul de ardei cayenne este asociat cu creșterea circulației, îmbunătățirea rezistenței vaselor de sânge și reducerea acumulării plăcii în arterele tale.
  • Rodie – Rodiile sunt fructe suculente, dulci, deosebit de bogate în antioxidanți și nitrați polifenoli, care sunt puternice vasodilatatoare. Consumul de rodie – fie că este sub formă de suc, fruct sau supliment – poate îmbunătăți fluxul de sânge și oxigenarea țesutului muscular.
  • Ceapă – Ceapa este o sursă excelentă de antioxidanți flavonoizi, care susțin sănătatea inimii. Această legumă îmbunătățește circulația, ajutând arterele și venele să se lărgească atunci când crește fluxul de sânge.
  • Pește gras – Peștele gras precum somonul și macroul sunt surse excelente de acizi grași omega-3. Aceste grăsimi sunt deosebit de benefice pentru circulație. Explicația constă în faptul că promovează eliberarea de oxid nitric, care dilată vasele de sânge și crește fluxul de sânge. Grăsimile omega-3 ajută, de asemenea, la inhibarea aglomerării trombocitelor din sânge. Acest proces este responsabil de formarea cheagurilor de sânge.
  • Citrice – Fructele precum portocalele, lămâile și grepfrutul sunt abunde în antioxidanți, inclusiv flavonoide. Consumul de fructe bogate în flavonoide poate reduce tensiunea arterială, îmbunătățind în același timp fluxul de sânge și producția de oxid nitric.

Alte metode de îmbunătățire a circulației sanguine

În timp ce integrarea oricărui aliment menționat anterior în dieta ta poate îmbunătăți circulația, alte modificări ale stilului de viață pot avea un impact mai mare. Iată alte modificări ale stilului de viață care pot optimiza fluxul de sânge:

  • Renunță la fumat – Fumatul este un factor de risc pentru multe boli cronice. De asemenea, poate avea un impact negativ asupra circulației.
  • Practică regulat activitate fizică – Profită de faptul că petreci atât de mult timp în casă în această perioadă și fă sport! Exercițiul fizic stimulează fluxul sanguin și ajută la îmbunătățirea vasodilatației. În plus, exercițiile fizice regulate îți reduc riscul de boli de inimă.
  • Hidratează-te – Hidratarea corectă este esențială pentru toate aspectele de sănătate, inclusiv pentru circulație. Deshidratarea poate deteriora celulele endoteliale și poate determina inflamația organismului, restricționând fluxul de sânge.

Totodată, nu uita de Hepathrombinum capsule! Susține funcționarea normală a vaselor de sânge, favorizează restabilirea și menținerea tonusului venos, contribuie la ameliorarea simptomelor asociate BVC (picioare grele, umflate, obosite). Este sigur pentru utilizare îndelungată, de aceea este recomandat ca adjuvant în menținerea sănătății și rezistenței sistemului venos. Condu-ți picioarele către drumul sănătății!

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *