fbpx
Blog, Hepathrombinum

Ce este detoxifierea?

Ți se întâmplă să ajungi acasă lipsit de energie?

Dulciurile și cafeaua pot avea efectul unui boost de energie, însă, pe termen lung, nu constituie un beneficiu adus sănătății. Starea de oboseală și lipsa de energie pot fi rezultatul acumulării excesive de toxine în organism. În acest sens, detoxifierea ți-ar putea fi de folos, întrucât această metodă naturală de terapie stimulează circulația sanguină și energia, crește imunitatea, susține digestia, curăță ficatul și îmbunătățește vizibil aspectul pielii. Însă, înainte de a urma o cură de detoxifiere, este indicată consultarea mai multor specialisti, de la medici la nutriționiști, pentru o cură personalizată.

Detoxifierea este acțiunea metabolică prin care este neutralizat un produs toxic sau este transformat într-un produs cu toxicitate redusă. Detoxifierea are numeroase beneficii, însă obiectul principal îl constituie ușurarea activitatii organelor de eliminare. Prin detox este îndepărtat excesul de deșeuri și sunt accelerate procesele naturale de filtrare și eliminare de toxine ale corpului. Programul de detox stimulează întregul organism să se purifice, ajutând ficatul, rinichii, plămânii și colonul să funcționeze cât mai eficient.

În procesul de detoxifiere a corpului, este necesară reducerea încărcăturii toxice.

În vreme ce unele alimente sunt generatoare de toxine, altele sunt detoxifiante; însă majoritatea alimentelor conţin atât factori benefici cât şi factori dăunători. Toxinele majore pentru corp – alcoolul sau orice sursă de metilxantine – sunt total contraindicate pe perioada curei de detoxifiere. În rândurile următoare poți afla care sunt alimentele ce trebuie consumate sau evitate într-o cură de detoxifiere.

În general, fructele și legumele favorizează detoxifierea; totuși, unele dintre acestea trebuie evitate. Alege caise proaspete, piersici, fructe de pădure, pepene galben sau verde, citrice, kiwi, papaya, mango şi struguri negri, în timp ce încearcă să eviți excesul de banane sau fructele uscate. Iar în ceea ce privește legumele, îți recomandăm anghinare, conopidă, spanac, broccoli, ardei gras, sfeclă, varză roşie, morcovi, castraveţi, dovleac, roşii. Evită avocado și cartofii albi.

La fel de benefice în acest proces sunt germenii de fasole şi seminţele.

Consumă năut, lucernă, linte, migdale, nuci braziliene, alune, nuci pecan, seminţe de dovleac, seminţe de floarea-soarelui, seminţe de susan şi seminţe de in (un pumn de nuci şi seminţe crude, nesărate, în fiecare zi). De asemenea, le poţi măcina şi presăra peste salate. Iar pentru dressing-ul salatelor, înlocuiește uleiul de floarea soarelui cu ulei de măsline extravirgin şi ulei din seminţe presat la rece.

Similar stimulării circulației sanguine de către cura de detox și adoptarea unei discipline alimentare, Hepathrombinum capsule ajută la restabilirea și menținerea tonusului vaselor de sânge, redându-le funcționalitatea și elasticitatea. Este sigur pentru utilizare îndelungată, de aceea este recomandat ca adjuvant în menținerea sănătății și rezistenței sistemului venos.

Previous ArticleNext Article

2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *