fbpx
Blog, Hepathrombinum

Circulația sanguină deficitară

Circulația sanguină

Rețeaua complexă de vene și artere, prin intermediul căreia peste cinci litri de sânge sunt transportați zilnic, permite transportul nutrienților și tuturor celorlalte componente necesare pentru întreținerea vieții. Tocmai de aceea, este esențial să conștientizezi necesitatea unei bune circulații sanguine și să faci anumite schimbări în acest sens. O circulație sanguină deficitară poate cauza senzație excesivă de oboseală, cheaguri de sânge, varice sau chiar accidente vasculare cerebrale. Află în rândurile următoare ce pași trebuie să urmezi pentru a te menține sănătos și a-ți schimba stilul de viață.

Simptome

Un segment mare al populației se confruntă cu o circulație sanguină deficitară. Află care sunt principalele simptome ale circulației sanguine deficitare și ia măsuri pentru remedierea problemei. Circulația sanguină deficitară este însoțită de simptome precum mâini și picioare reci, amorțeală, creșterea în volum a gambelor și picioare obosite în urma suprasolicitării (statul în picioare), vindecarea foarte lentă a rănilor.

Prevenirea circulației sanguine deficitare

Deși circulația deficitară pare a fi o condiție medicală inofensivă, dacă nu este tratată, poate crea grave probleme de sănătate. În unele cazuri, circulația deficitară este moștenită genetic. Fluxul sanguin lent nu este o condiție cu care pacientul trebuie să se obișnuiască sau să o accepte, ci poate fi îmbunătățit prin schimbarea stilului de viață. În acest sens, exercițiile ajută mușchii să obțină un aport mai mare de oxigen, reducându-se astfel durerea din timpul mersului. Yoga impune un tip de exerciții care contribuie pozitiv la detensionarea musculară, îmbunătățind circulația sanguină și reducând, totodată, stresul. În cazul pacienților care se confruntă cu durerile articulare, specialiștii recomandă înotul sau aerobicul acvatic. În cazul în care nu îți permite timpul abordarea acestor activități, află că mersul este cel mai natural mod de a efectua mișcare – este o activitate cu impact redus, care ajută la creșterea ritmului cardiac și, implicit, îmbunătățirea circulației sanguine. Orice formă de mișcare este benefică, fie că este vorba de un simplu (însă eficient) mers pe jos, de jogging, fitness, tenis sau înot. Este importantă punerea în mișcare a sângelui, mușchilor, oaselor, în special dacă petreci multe ore pe scaun. Sedentarismul este echivalent cu oase moi, pentru că atunci când nu sunt folosite suficient, oasele își pierd rezistența.

Alimentația corectă constituie, de asemenea, un factor principal în procesul circulator. O dietă necorespunzătoare duce la formarea depozitelor de grăsime în artere și implicit, încetinirea circulației sanguine și reducerea fluxului de sânge către inimă. Un meniu alimentar zilnic trebuie să fie compus în special din: fructe și legume, cereale integrale, alimente sărace în grăsimi, grăsimi sănătoase (avocado, nuci, ulei de măsline), pește și carne slabă. De asemenea, nu uita de Hepathrombinum capsule, care ajută la restabilirea și menținerea tonusului vaselor de sânge, redându-le funcționalitatea și elasticitatea. Este sigur pentru utilizare îndelungată, de aceea este recomandat ca adjuvant în menținerea sănătății și rezistenței sistemului venos.

Previous ArticleNext Article

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *