fbpx
Blog, Hepathrombinum

Circulația sanguină

Circulația sanguină merită o atenție deosebită. Suntem „construiți” să stăm în picioare. Inima noastră și sistemul cardiovascular funcționează mai eficient în acest fel. De asemenea, intestinul nostru funcționează mai eficient atunci când suntem în poziție verticală. Este foarte probabil ca persoanele care petrec mult timp în poziție orizontală sau șezut să aibă probleme cu circulația sanguină. Când ești activ fizic, pe de altă parte, nivelul tău general de energie și rezistența se îmbunătățesc, oasele își păstrează puterea, inima funcționează bine.

Cum afectează statul în șezut circulația sanguină și sănătatea?

  • Statul în șezut pe perioade lungi poate duce la atrofierea mușchilor fesieri, care se slăbesc și se pierd. Dacă nu îi folosești, îi pierzi. Acești mușchi sunt importanți pentru mers și pentru a te stabiliza. Slăbirea acestor mușchi atrage fragilitatea fizică.
  • Probleme cu greutatea – Mișcarea mușchilor te ajută să digeri grăsimile și zaharurile pe care le consumi. Dacă petreci mult timp stând, digestia nu este la fel de eficientă, așa că păstrezi acele grăsimi și zaharuri care se transform în grăsime. Chiar dacă faci exerciții fizice, dar petreci o mare parte de timp stând, riști în continuare să ai probleme de sănătate, cum ar fi sindromul metabolic. Ultimele cercetări sugerează că ai nevoie de 60–75 de minute pe zi de activitate cu intensitate moderată pentru a combate pericolele sedentarismului.
  • Durere de spate și șold – La fel ca picioarele și fesierii, șoldurile și spatele nu te vor susține la fel de bine dacă ești sedentar. Statul în șezut face ca mușchii flexori ai șoldului să se scurteze, ceea ce poate duce la probleme cu articulațiile șoldului. De asemenea, șederea îndelungată poate provoca probleme cu spatele, mai ales dacă la aceasta se adaugă o postură incorectă sau un scaun inconfortabil.

Cum să-ți reduci comportamentul sedentar

Iată câteva idei simple pentru a te menține activ în timp ce ești acasă:

  • Când faci ordine, manevrează obiectele pe rând mai degrabă decât să le muți pe toate de-odată.
  • Setează cronometrul la televizor pentru a se opri cu o oră mai devreme decât de obicei. În această oră te poți ridica pentru a face puțină mișcare.
  • Plimbă-te prin casă cât timp vorbești la telefon.
  • Coboară cu o stație mai devreme din autobuz sau metrou pentru a face câțiva pași pe jos.

Iar în cazul în care lucrezi într-un birou:

  • Ridică-te în picioare în timp ce citești e-mailurile sau rapoartele.
  • Plasează coșul de gunoi departe de birou, astfel încât să te ridici de fiecare dată când vrei să-l folosești.
  • Utilizează difuzorul pentru apeluri și plimbă-te prin încăpere în timpul conversațiilor.

 

Oriunde te-ai afla, nu uita de Hepathrombinum capsule! Ajută la restabilirea și menținerea tonusului vaselor de sânge, redându-le funcționalitatea și elasticitatea. Este sigur pentru utilizare îndelungată, de aceea este recomandat ca adjuvant în menținerea sănătății și rezistenței sistemului venos. Condu-ți picioarele către drumul sănătății!

 

Previous ArticleNext Article

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *