fbpx
Blog, Proenzi

Cum îți protejezi articulațiile în timpul curățeniei de Paște

În această perioadă, curățenia de Paște îți poate solicita articulațiile mai mult decât de obicei. Iată câteva sfaturi care să te ajute să-ți protejezi articulațiile!

1. Fă câteva exerciții de stretching!

Acestea te vor ajuta să capeți o mai bună flexibilitate în timpul efortului. De asemenea, ele au rolul de a optimiza nivelul de oxigen din sânge și de a oferi nutrienți mușchilor, scăzând astfel riscul de a-ți răni articulațiile. Un exercițiu de stretching ar trebui să dureze între 15 și 20 de secunde.

2. Ai grijă cum îți poziționezi spatele atunci când faci efort.

Dacă stai mai mult timp într-o poziție incorectă, pui multă presiune asupra mușchilor, ligamentelor și articulațiilor. Încearcă să îți ții spatele într-o poziție corectă și în același timp confortabilă.

3. Ascultă-ți corpul!

Atunci când corpul îți dă semne de durere, ia o pauză sau redu din intensitatea efortului.

4. Poartă încălțăminte confortabilă.

Într-o pereche de pantofi în care nu te simți confortabili, efortul pe care îl depui va părea mult mai greu.

5. Menține-ți un nivel optim de hidratare.

Ține cont de faptul că organismul folosește mai multă energie atunci când faci efort.

Ai grijă de sănătatea articulațiilor tale cu Proenzi Active, supliment alimentar cu vitamine, minerale și colagen.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.