fbpx
Blog, Refenum Ice

Cum să slăbești acasă

Cum să slăbești acasă? Cele trei obiceiuri-cheie într-o viață sănătoasă.

Cum să slăbești acasă? Ce trebuie să mănânci? Ce fel de exerciții ți se potrivesc? Statul prelungit în casă ca urmare a ordonanței de urgență poate avea efecte negative asupra psihicului. Însă poți profita de tot acest timp, fructificându-l în favoarea ta. Citește mai multe despre cum poți slăbi acasă. În acest fel vei fi mai sănătos și vei avea mai multă încredere în tine. Cuvinte cheie sunt alimentația, activitatea fizică și perseverența, însă află mai multe în rândurile următoare.

Jurnal de pandemie: Cum să slăbești acasă

  • O dieta echilibrată – „Ești ceea ce mănânci” îți sună cunoscut? Oricât de mult ți-ar plăcea gustul anumitor alimente, renunță la ele dacă sunt procesate, abunde în grăsimi sau zahăr. Mâncarea de tip fastfood nu are valoare nutritivă și face mai mult rău decât bine. Având în vedere că este tentantă și nu este plauzibil să renunți la ea brusc, urmează un proces treptat de renunțare. Consumă legume – atât crude, cât și gătite (la cuptor, abur sau grătar), ovăz, orez brun, fasole și grăsimi sănătoase (avocado, nuci, pește). De asemenea, grija trebuie să fie îndreptată și la cât mănânci, nu numai la ceea ce mănânci. Asigură-te că ai un mic dejun consistent, în vreme ce seara, la cină, consumi ceva ușor. Pentru sfaturi suplimentare și un plan de dietă personalizat în funcție de obiectivele tale, nu ezita să consulți un nutriționist.
  • Bea apă în loc de băuturi carbogazoase – Apa este lipsită de calorii și esențială bunei funcționări a organismului. Construiește-ți obiceiul de a bea apă ori de câte ori îți este sete în loc a consuma sucuri, atât de abunde în calorii și zaharuri.
  • Zece minute de sport în fiecare dimineață – Sportul este cea mai prețioasă activitate în vederea menținerii unei bune sănătăți. În cazul în care nu ești familiarizat cu sportul, este indicat să începi cu 20-30 de minute pe zi, urmând să mărești durata și intensitatea treptat. Trebuie să știi că nu ai nevoie de echipamente sau accesorii sofisticate. Folosește-te de platforma youtube și găsește un antrenament pe placul tău. De asemenea, atunci când libera circulație va fi din nou posibilă, consultă un medic pentru a-ți cunoaște starea de sănătate și posibilele interdicții în ceea ce privește anumite activități fizice.
  • Fă cardio – Cardio este o activitate inevitabilă dacă vrei să slăbești. Deși este mai ușor să o faci afară (mersul cu bicicleta, înotul, alergarea etc.), acest lucru nu este posibil acum. Pentru moment, având în vedere contextual pandemiei, apelează la bicicleta eliptică sau la antrenamentele video ale specialiștilor pe care le poți găsi pe internet.

Combate febra musculară

Totodată, nu uita de Refenum Ice! Este foarte probabil să ajungi să te confrunți cu febra musculară sau traumatisme minore. Refenum Ice este gelul cu efect local de răcire, care calmează durerile musculare și articulare, grăbește recuperarea musculară după exerciții fizice și reduce inflamația asociată entorselor, fracturilor și altor traumatisme minore. Se aplică un strat subțire de gel pe zona afectată de 3-6 ori pe zi, iar efectele se resimt chiar după prima utilizare.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *