fbpx
Blog, Memoplus

Cum să-ți îmbunătățești memoria cu ajutorul sportului

Sportul aduce numeroase beneficii organismului: previne apariția bolilor de inimă, a accidentelor vasculare și a diabetului. De asemenea, te ajută să slăbești dacă vrei să dai joi kilograme și te menține în formă. Efectele pozitive ale sportului nu se manifestă doar în plan fizic, ci și în plan psihic. Astfel, mișcarea regulată contribuie la îmbunătățirea memoriei, așa cum arată https://www.health.harvard.edu.

Mișcare și memorie

Activitatea fizică acționează în mod benefic asupra memoriei și gândirii atât direct, cât și indirect. Câteva dintre efectele directe ale mișcării sunt:

  • reducerea rezistenței la insulină
  • reducerea inflamației
  • eliberarea acelor chimicale din creier care susțin sănătatea neuronilor.

În mod indirect, mișcarea îmbunătățește starea de spirit și contribuie la un somn mai bun. De asemenea, poate reduce nivelul de stres și anxietate, probleme ce contribuie de multe ori la apariția tulburărilor cognitive. Multe studii sugerează că acele părți din creier responsabile de gândire și memorie au un volum mai mare la persoanele care au activitate fizică regulată decât la persoanele care nu fac mișcare, potrivit www.health.harvard.edu.

Descoperă tipul de mișcare preferat!

Nu există un sport anume pe care trebuie să îl practici pentru a-ți îmbunătăți memoria. Poți practica înotul, tenisul, dansul, poți merge la sală sau în drumeții sau pur și simplu poți alerga sau merge pe jos pe distanțe mai lungi. Alege un tip de mișcare potrivit stilului tău de viață!

De asemenea, îți poți îmbunătăți memoria și concentrarea, mai ales în perioadele de suprasolicitare, cu ajutorul MemoPlus.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.