fbpx
Blog, Refenum Ice

Durerea musculară și vremea rece

Durerea musculară și vremea rece pot fi conectate. Antrenamentele de iarnă pot duce la dureri musculare și leziuni. În fiecare iarnă, odată cu scăderea temperaturii, un antrenament în aer liber sau simplul contact cu aerul rece poate cauza durerea musculaturii. În fiecare început de noiembrie, mușchii se pot încorda și rămâne așa timp de câteva zile. Tot mai mulți oameni  experimentează astfel de disconforturi. Dacă nu ai artrită sau alte afecțiuni care ar putea să declanșeze această durere, te poți întreba ce este în neregulă.

Durerea musculară și vremea rece

Așadar, află că vremea rece poate afecta atât mușchii, cât și încheieturile. Vremea rece face ca mușchii să piardă mai multă căldură și să se contracte, provocând o încordare în tot corpul. Articulațiile devin mai înțepenite, mușchii își pot pierde capacitățile obișnuite și nervii pot fi mai irascibili. Din cauza efectelor anotimpului rece, mușchii sunt obligați să facă eforturi mai mari pentru a finaliza aceleași sarcini pe care le îndeplinesc cu ușurință când este vremea mai blândă. Acest lucru poate determina mai multe leziuni la nivelul țesutului muscular și dureri de mare intensitate. Pentru a combate posibilul disconfort, asigură-te că te încălzești mai mult decât de obicei. Este normal să simți durere musculară timp de câteva zile după exercițiu fizic, mai ales dacă este un tip diferit de activitate sau este la un nivel mai intens decât este obișnuit corpul tău. Dacă simți mai multă durere în timpul iernii după același nivel de exerciții fizice decât în restul anului, s-ar putea să fie un semnal că necesiți o perioadă mai lungă de încălzire.

Încearcă să începi antrenamentul cu exerciții cardio ușoare, cum ar fi mersul alert. Acest lucru va ridica temperatura de bază și va asigura o mai bună oxigenare a organismului. Atunci când faci sport iarna, o regulă de bază constă în încălzirea de cel puțin 10 minute înainte. Indiferent dacă practici activitate fizică sau nu, vremea rece îți poate afecta ritmul obișnuit al vieții. Așadar, nu uita de Refenum Ice! Fie că te confrunți cu febra musculară sau traumatisme minore, Refenum Ice este gelul cu efect local de răcire, care calmează durerile musculare și articulare, grăbește recuperarea musculară după exerciții fizice și reduce inflamația asociată entorselor, fracturilor și altor traumatisme minore. Se aplică un strat subțire de gel pe zona afectată de 3-6 ori pe zi, iar efectele se resimt chiar după prima utilizare.

 

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *