fbpx
Blog, Refenum Ice

Este suficient să alergăm pentru a ne dezvolta musculatura?

Fie că alergăm afară, fie că alergăm pe bandă, la sală, această activitate este o modalitate excelentă de a ne păstra tonusul. Organizația Mondială a Sănătății recomandă să dedicăm alergării între 150 și 300 de minute pe săptămână. Mulți dintre noi alergăm pentru a ne menține în formă, dar este oare suficient pentru a ne dezvolta musculatura?

Potrivit livescience.com, nu este suficient să alergăm pentru dezvoltarea mușchilor. Este nevoie de exerciții tip cardio, pe care să le efectuăm timp de 30-40 de minute pe zi, cinci zile pe săptămână, la o intensitate de 70 – 80% a rezervei ritmului cardiac (RRC – diferența dintre ritmul cardiac maxim și ritmul cardiac de repaus). De asemenea, Journal of Exercise Science arată că, atunci când vrem să creștem masa musculară, este nevoie să includem antrenamente de sprint precum HIIT (high-intensity interval training). Acestea combină scurte sesiuni de exerciții intense cu perioade de repaus sau exerciții de intensitate scăzută. În sălile de fitness, aceste antrenamente constau de regulă în exerciții de aerobic și de rezistență.

CITEȘTE TOT ARTICOLUL PE BLOGUL REFENUM ICE

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.