fbpx
Blog, Hepathrombinum

Sistemul imunitar la schimbarea anotimpului

Schimbarea anotimpului și sistemul imunitar

Vine, vine primăvara! Pentru că marchează tranziția de la iarnă la vară, primăvara este asociată cu sezonul schimbărilor, schimbări care implică diferențe mari de temperatură. La începutul primăverii, sistemul imunitar este slăbit, una din cauze fiind  deficitul de vitamine și minerale din organism.

Aspecte esențiale de integrat în stilul de viață

Așa cum iarna, organismul este tentat să consume o cantitate mai mare de grăsime și proteine, pentru a fi mai rezistent la frig, primăvara, acesta necesită o abundență de fructe și legume, pentru a-i reda energia de care are nevoie pentru a funcționa normal întreaga zi. După o perioadă de petrecere a timpului preponderent în casă şi de consum a alimentelor conservate, este posibilă confruntarea cu o stare de slăbiciune fizică, de oboseală permanentă şi nejustificată, precum şi cu dureri de cap şi cu dificultăți de concentrare – toate acestea fiind consecințele ieşirii din hibernare și a efortului de adaptare a organismului la noile condiții de viață.

Pentru că somnul este foarte important pentru sănătate, respectați programul de somn și încercați să adormiți la aceeaşi oră. Organismul are nevoie de odihnă și refacere pentru a vă asigura energia de care aveți nevoie pe parcursul zilei.

Pe lângă un somn odihnitor, consumați cât mai multe surse de fibre și substanțe nutritive esențiale, deoarece fructele și legumele sunt necesare pentru o bună funcționare a organismului dumneavoastră.

În plus, legumele sunt ușor de introdus în alimentațe, întrucât sunt rapid de pregătit și transformat într-o garnitură sănătoasă. Spanacul poate fi consumat atât fiert, cât și crud. Până și o singură tulpină de sparanghel poate oferi organismului cantități importante de acid folic, potasiu și fibre. Țelina acționează în menținerea sănătății sângelui. În plus, țelina este o sursă de fibre, cu rol în menținerea senzației de sațietate pe termen lung și îmbunătățirea sănătății digestive. Sfecla roșie contribuie la scăderea hipertensiunii arteriale și, totodată, a riscului de boli cardiovasculare. Busuiocul are efecte de relaxare a vaselor de sânge și îmbunătățire a circulației sanguine. Avocado conține grăsimi benefice pentru organism: acid oleic, grăsimi mononesaturate, acid folic. Alte grăsimi bune pentru funcţionarea organismului sunt grăsimile pe care le conţin carnea de peşte sau nuciferele.

Așadar, cu scopul de a întări sistemul imunitar, de a pregăti organismul pentru noile condiții de mediu sau de a adopta un stil de viață mai sănătos, asigurați-vă de consumul zilnic al fructelor și legumelor. De asemenea, pentru a restabili și menține tonusul vaselor de sânge, utilizați Hepathrombinum capsule. Este sigur pentru utilizare îndelungată și recomandat ca adjuvant în menținerea sănătății și rezistenței sistemului venos

Previous ArticleNext Article

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *