fbpx
Blog, Memoplus

Ingredientele cu adevărat eficiente din suplimentele pentru memorie și concentrare

În cazul în care ești în căutarea unor suplimente alimentare pentru memorie, trebuie să fii atent la ingredientele pe care le conțin, deoarece acestea le decid eficiența. Rolul principal al acestor suplimente este de a îmbunătăți capacitatea de memorare. De asemenea, ele contribuie și la creșterea capacității creative sau la îmbunătățirea funcțiilor cognitive. Totodată, suplimentele pentru memorie ajută la o bună funcționare a creierului, mai ales în cazul persoanelor de vârstă înaintată.

Ingredientele care ajută la îmbunătățirea memoriei sunt naturale și se regăsesc în alimentele pe care le consumăm în fiecare zi. Practic, suplimentele pentru memorie combină toate aceste ingrediente, ajutând la îmbunătățirea puterii de concentrare și a capacității de memorare. Este important să îi oferim creierului substanțele nutritive de care are nevoie pentru a-și menține funcțiile.

Conceput pentru a îmbunătăți memoria și concentrarea, MemoPlus are în compoziția sa Ginkgo biloba, cafeină, vitamina B6 și magneziu. Află mai departe ce beneficii are fiecare dintre ele!

Ginkgo biloba

Extractele de Ginkgo biloba erau folosite cu mii de ani în urmă în Asia, iar datorită efectelor asupra capacității de memorare, acest arbore a fost supranumit „copacul lui Dumnezeu”. Ginkgo biloba ajută la o mai bună irigare a creierului, îmbunătățind capacitatea de memorare și capacitatea de concentrare. De asemenea, ajută la o mai bună oxigenare a creierului și îmbunătățește procesul de regenerare a celulelor cerebrale. Este unul dintre principalele ingrediente din suplimente pentru creier. De asemenea, poate ajuta și la ameliorarea anxietății. Un studiu publicat în Journal of Psychiatric Research arată că persoane care se confruntau cu această problemă au raportat scăderea nivelului de anxietate după ce au consumat Ginkgo biloba*.

Cafeina

Ingredient principal al cafelei, cafeina este „combustibilul” din compoziția suplimentelor pentru memorie. Această substanță are efect revitalizant și aduce multe beneficii pentru organism. Cafeina are rolul de a stimula atenția și de a oferi un impuls de energie. Tocmai de aceea, mulți oameni preferă să consume cafea la primele ore ale dimineții. Cafeina îmbunătățește procesele cognitive, fiind astfel un ingredient nelipsit al suplimentelor pentru creier. Rolul cafeinei este de a bloca acțiunea adenozinei, compus organic al cărui rol este de a transmite creierului să adoarmă. De asemenea, cafeina stimulează și neurotransmițătorii responsabili cu starea de bine, cum este dopamina**.

Vitamina B6

Vitamina B6 are un rol esențial pentru buna funcționare a creierului și a sistemului nervos, potrivit Academiei pentru Nutriție și Dietetică*. De asemenea, vitamina B6 este responsabilă și pentru dezvoltarea creierului copiilor și, totodată, ajută organismul să producă melatonină. Din ce în ce mai multe studii sugerează că vitamina B6, în combinație cu B12 și acidul folic, ajută la încetinirea declinului cognitiv și a pierderilor de memorie specifice înaintării în vârstă. Astfel, potrivit unui articol publicat în Canadian Medical Association Journal, aceste vitamine pot contribui la scăderea riscului de atac cerebral, Alzheimer și depresie***.

Magneziul

Un studiu publicat în 2010 de revista Neuron arată că magneziul poate îmbunătăți capacitatea de învățare. Astfel, sunt consolidate teoriile potrivit cărora nivelurile scăzute de magneziu afectează funcția cognitivă, ducând la deteriorarea memoriei persoanelor de vârstă înaintată. „Magneziul este esențial pentru multe funcții ale organismului, inclusiv pentru creier, iar în acest studiu am demonstrat că această substanță promovează plasticitatea sinaptică“, potrivit prof. Guosong Liu, directorul Centrului pentru Învățare și Memorie din cadrul Universității Tsinghua, Beijing****.

„Jumătate din populația țărilor industrializate are deficit de magneziu, care crește pe măsură ce oamenii înaintează în vârstă. Acest lucru ar putea contribui la declinul memoriei asociat vârstei, iar creșterea aportului de magneziu ar putea preveni sau reduce acest declin“, precizează prof. Liu.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *