fbpx
Blog, Hepathrombinum

Masa de Paște și cum să eviți excesul alimentar de sărbători

Fără exces alimentar la masa de Paște

Masa de sărbători se apropie, iar tu nu-ți dorești să (mai) treci prin experiența excesului alimentar. În rândurile următoare îți oferim sfaturi de prevenire sau ameliorare a stării de rău, în urma unui exces alimentar. Ce să faci pentru a nu ajunge în situația de a-ți petrece prima sau a doua zi de Paște într-o stare de disconfort? În acest sens, moderația și respectarea unor reguli alimentare sunt răspunsuri-cheie.

Nu exagera cu carnea. Carnea de miel este un aliment greu de digerat, așa că, în cazul în care o consumi, asezoneaz-o cu o salată verde sau spanac, pentru a îmbunătăți digestia. Nici ouăle sau aluaturile nu sunt indicate în cantități mari, întrucât sunt greu de digerat și de eliminat.

Atenție sporită trebuie să acorde acestor lucruri cei care suferă de boli digestive, gastrite, ulcere, colecistite. Diabeticii nu trebuie sub nicio formă să facă exces de dulciuri. Nu numai că nu este indicat să mănânce mult, dar este recomandată chiar procurarea din timp a alimentelor speciale, cu ingrediente potrivite afecțiunii lor.

Ai grijă la proveniența alimentelor

De asemenea, atenția trebuie să fie îndreptată și către sursele de unde procuri carnea și ouăle, acestea trebuind să aibă clar inscripționată pe etichetă data expirării, dar și locul de proveniență. Pentru evitarea ingerării unor substanțe chimice, îți sugerăm vopsirea ouălelor într-un mod natural, folosind coji de ceapă și diverse alte legume colorate.

Un exces alimentar este greu de suportat până și în cazul unui organism sănătos. Dacă ai consumat excesiv alimente cu un conţinut mare de grăsimi, orice legumă proaspătă este aliatul perfect, având rol benefic în procesul digestiv. Nu uita faptul că organismul este încă slăbit, după iarnă, așa că evită să-l forțezi cu mâncăruri grele și asigură-te că este vitaminizat cu ajutorul cât mai multor fructe și legume. De altfel, consumul corect de carne grasă şi ouă este doar împreună cu o salată de crudităţi. În general crudităţile – atât fructe, cât și legume – sunt bogate în enzime vegetele, care contribuie la digestie.

Fă mișcare

O masă copioasă ar trebui urmată de o pauză alimentară în restul zilei, iar în ziua următoare alege un meniu pe bază de legume. După un exces alimentar este exclus să stai în pat, așa că poți face o plimbare. Activitatea fizică regulată este esențială dacă faci excese alimentare. Miscarea îmbunătăţeşte metabolismul bazal, nu lasă că orice mănânci să se depună și contribuie la o circulație sanguină bună.

În susținerea unei mai bune circulații sanguine vine și Hepathrombinum capsule. Este sigur pentru pentru utilizare îndelungată și ajută la restabilirea și menținerea tonusului vaselor de sânge, redându-le funcționalitatea și elasticitatea.

Previous ArticleNext Article

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *