fbpx
Blog, Daosin

Mese sănătoase pentru noul an. Preparate ușoare pe care le poți consuma după sărbători

După o perioadă în care ne-am bucurat de preparatele specifice sărbătorilor de iarnă, simțim, cu siguranță, nevoia de a consuma alimente ușoare, care să ne reechilibreze. Este un moment potrivit pentru a ne regândi planurile alimentare, astfel încât să avem parte de mese sănătoase și nutritive. Află mai departe ce mâncăruri ușoare poți pregăti, după o perioadă încărcată din punct de vedere caloric.

Idei pentru micul dejun

Pentru micul dejun, poți încerca un preparat plin de nutrienți: avocado toast cu ou. Este simplu de făcut și foarte hrănitor. Ai nevoie de o felie de pâine prăjită, integrală sau cu semințe, de jumătate de avocado pasat, un ou prăjit, sare și piper. O doză perfectă de proteine, cu gust delicios!

Dacă îți plac fructele de pădure, poți opta pentru un mic dejun compus din ovăz cu iaurt, migdale și afine. Poți adăuga și semințe de chia, hidratate peste noapte, iar dacă vrei să îndulcești preparatul, o alegere sănătoasă este siropul de arțar. Astfel, vei avea parte de un preparat rapid și hrănitor, care îți va asigura doza optimă de energie în prima parte a zilei.

Ce poți pregăti la prânz

La prânz, poți pregăti o gustare hrănitoare și plină de nutrienți: sandvișuri cu humus și legume. Un preparat vegetarian pe care îl poți pregăti cu legumele preferate. Humusul are un conținut ridicat de proteine și este recunoscut pentru beneficiile pe care le aduce sistemului digestiv.

Dacă simți nevoia unui prânz mai consistent, poți opta pentru o salată kale cu piept de pui la grătar. Poți adăuga și fâșii de sfeclă, alături de un dressing vinegrette.

Preparate ușoare pentru cină

La cină, poți încerca rețeta de paste fettuccine cu ton a lui Jamie Oliver. Este gata în 20 de minute și vei avea parte de un răsfăț culinar care îți va asigura un aport important de nutrienți. Dacă preferi somonul, îl poți pregăti la cuptor, cu unt, lămâie, alături de sparanghel sau de alte legume pe gustul tău.

Atunci când te confrunți cu intoleranța la histamină, te poți bucura de preparate fără grija simptomelor neplăcute cu ajutorul comprimatelor Daosin. Un comprimat cu 15 minute înainte de masă te va ajuta să tolerezi alimentele care îți produc disconfort.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.