fbpx
Blog, Refenum Ice

Stai acasă și fă sport

Stai acasă și fă sport

Stai acasă și fă sport. În contextul pandemiei de coronavirus, cel mai înțelept lucru pe care îl poți face este să te izolezi. Pentru a profita de tot acest timp, dar și a menține buna dispoziție, ce ai spune de niște activitate fizică? Totuși, ce se întâmplă în cazul în care ajungi să îndrăgești sportul, dar nu și durerea musculară? Chiar dacă durerea musculară poate fi de mai multe feluri, există un remediu care ameliorează simptomele oricăreia. Află mai multe despre specificitatea diferitelor dureri musculare, precum și despre metodele de ameliorare a simptomelor în rândurile următoare.

Tipuri de durere musculară

Nu toate durerile musculare sunt la fel. Când vine vorba de durerile musculare, există două tipuri: durere musculară acută și durere musculară cu debut întârziat. Durerea musculară acută se resimte în timpul sau imediat după activitate fizică. Este cauzată de acumularea de acid lactic în mușchi și este resimțită ca o durere arzătoare. Acest tip de durere musculară se vindecă rapid.

În ceea ce privește durerea musculară cu debut întârziat, simptomele pe care le experimentezi apar la 24 sau maxim 72 de ore de la activitate fizică. Aceasta este durerea sau rigiditatea pe care o simți a doua zi după exercițiu. Provine din fisurile microscopice din fibrele musculare și țesuturile conjunctive în timpul exercițiului fizic. Acest tip de durere musculară apare după ce îți folosești mușchii într-un mod în care nu sunt obișnuiți, ca în cazul unui antrenament nou sau mai intens.

Stai acasă și fă sport. Dar cum combați durerea musculară?

Consumul de alimente antiinflamatoare poate fi benefic. Poți evita durerile musculare consumând alimente bogate în antioxidanți. Alimente antiinflamatoare promițătoare în tratarea durerii musculare sunt: sucul de cireșe, ananasul, ghimbirul. În cazul în care nu ai la niciunul dintre aceste ingrediente, stai acasă și nu te deplasa la supermarket. Poți ameliora durerea cu una dintre următoarele metode.

Deși poate suna ciudat, practicarea a și mai mult sport poate contribui la reducerea durerilor musculare. Așadar, nu lăsa durerea musculară să îți întrerupă activitatea fizică. Durerea musculară este un proces natural care îți ajută corpul să se obișnuiască cu exercițiile fizice. Dacă durerea este severă, practică exerciții fizice la o intensitate mai mică sau antrenează un alt grup muscular pentru o zi sau două.

Reține că durerea nu este un indicator al condiției tale fizice. Cu durerea musculară se pot confrunta atât începătorii și amatorii, cât și sportivii de performanță. Este un răspuns natural adaptiv la o activitate nouă sau o creștere a intensității sau duratei antrenamentului obișnuit.

Durerile musculare ar trebui să fie mai puțin frecvente cu timpul, pentru că odată cu trecerea timpului, corpul se adaptează și el la antrenamentele tale. Pregătește-ți corpul pentru exerciții fizice cu încălzire corespunzătoare. Dă-ți seama ce funcționează pentru tine și respectă o rutină care crește treptat în intensitate și durată pentru a reduce riscul de rănire. Creșterea treptată a intensității antrenamentelor te poate ajuta la reducerea durerilor musculare. Oricât de inconfortabil ar fi, nu renunța la sport! Ai grijă de corpul tău și sănătatea ta și reține: cu cât te menții mai mult timp, cu atât va deveni mai ușor!

Totodată, nu uita de Refenum Ice! Fie că te confrunți cu febra musculară sau traumatisme minore, Refenum Ice este gelul cu efect local de răcire, care calmează durerile musculare și articulare, grăbește recuperarea musculară după exerciții fizice și reduce inflamația asociată entorselor, fracturilor și altor traumatisme minore. Se aplică un strat subțire de gel pe zona afectată de 3-6 ori pe zi, iar efectele se resimt chiar după prima utilizare.

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *