fbpx
Blog, Refenum Ice

Unde schiezi iarna aceasta?

Unde schiezi iarna aceasta? Dacă ești lipsit de idei sau pur și simplu ai nevoie de un impuls în ceea ce privește recomandările, citește rândurile următoare. Ți-am pregătit o listă cu pârtii din România unde să creezi amintiri alături de cei dragi. Totodată, în cazul în care febra musculară își face apariția, nu uita de Refenum Ice.

Stațiunea de ski Borșa

Avantajul acestei stațiuni este poziționarea. Fiind localizată în Maramureș, permite îmbinarea schiatului cu vizitarea acestei zone pitorești a țării. La Borșa, împătimiții acestui sport se pot bucura între decembrie și aprilie de 9 pârtii de lungimi și dificultăți diferite, de la mediu până la avansat.

Stațiunea de ski Semenic

Cunoscută și sub denumirea de Perla Munților Banatului, această pârtie oferă iubitorilor de ski 8 pârtii, cu trasee de lungime de la 350 până la 850 de m, deservite de 3 instalații de teleski. Avantajul acestei stațiuni poate consta în faptul că sezonul de ski este mai îndelungat decât restul stațiunilor; aici putându-se schia din noiembrie până în aprilie. De altfel, cei care preferă snow-boardingul în detrimentul schiatului sunt bineveniți.

Stațiunea de ski Straja

Situată pe versantul nordic al munților Vâlcan, stațiunea de ski Straja dispune de 12 pârtii de grade diferite de dificultate, de la începători până la avansați. Cea mai lungă dintre pârtii are 8 km, o comoară pentru practicanții avansați ai acestui sport. Un alt avantaj al acestei stațiuni este faptul că oferă nu mai puțin de 11 instalații de teleski, dar și nocturnă pentru 5 dintre pârtii, pentru cei care preferă să practice schiatul pe timp de noapte.

Kit-ul schiorului

Indiferent de pârtia pe ale cărei trasee vrei să te bucuri de ski, iată ce trebuie să conțină kit-ul tău. Echipează-te cu bună dispoziție și Refenum Ice, în cazul în care ajungi să te confrunți cu febra musculară sau traumatisme minore. Este gelul cu efect local de răcire, care calmează durerile musculare și articulare, grăbește recuperarea musculară după exerciții fizice și reduce inflamația asociată entorselor, fracturilor și altor traumatisme minore. Se aplică un strat subțire de gel pe zona afectată de 3-6 ori pe zi, iar efectele se resimt chiar după prima utilizare.

 

 

Previous ArticleNext Article

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *